مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله وبلاگی تکنو راه، مجله ای اینترنتی برای انتشار خبرهای روز دنیای تکنولوژی، فناوری اطلاعات، معرفی گجت ها و اپ های تازه ساخته شده می باشد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اکنون با استفاده از برنامه تلفن در Android ، این عملکرد همچنین تماس های مشروع را با نشان "تأیید شده" نشان می دهد ، نشان می دهد Google تأیید کرده است که تماس گیرنده یک تجارت واقعی است و کلاهبردار نیست.

مطمئن نیستید که این تماس تلفنی از یک کلاهبردار است یا یک تجارت واقعی؟

آفت robocall ممکن است شما را در گرفتن تلفن همراه در هنگام زنگ زدن یک تماس گیرنده ناشناخته - چه مشروع و چه غیر قانونی - دچار تردید کرده باشد. با این حال ، گوگل در حال کار بر روی ویژگی جدید Android است که قول می دهد به کاربران کمک کند به راحتی تماس های خوب را از بد تشخیص دهند.

این ویژگی تماس های تأیید شده (Verified Calls) نامیده می شود و در برنامه Phone که معمولاً در بسیاری از تلفن های هوشمند Android از قبل بارگیری می شود ، در حال اجرا است. (همچنین می توانید آن را از فروشگاه Google Play بارگیری کنید.) این ویژگی اساساً به شما می گوید که چه مشاغل قانونی مانند بانک ، شرکت هواپیمایی یا خدمات تحویل غذا با شما تماس می گیرند ، همراه با دلیل آن.

این عملکرد همچنین تماسهای مشروع را با نشان "تأیید شده" نشان می دهد ، نشان می دهد Google تأیید کرده است که تماس گیرنده واقعی است و کلاهبردار نیست.

این شرکت در یک پست وبلاگ نوشت: "ما چند ماه است که تماس های تأیید شده را آزمایش می کنیم و نتایج اولیه نشان می دهد که این احتمال ایجاد پاسخ توسط کسی را بهبود می بخشد." "این به نوبه خود به کاهش هزینه های تجاری کمک می کند در حالی که تماس های مربوطه را با روشی قابل اعتماد با مردم شناسایی می کند."

در خلال آزمایش ، گوگل متوجه شده است که این ویژگی به بانک ها کمک می کند تا در مورد معاملات مشکوک به کلاهبرداری در حساب های خود ، به مشتریان دسترسی پیدا کنند. شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل مواد غذایی نیز از تماس های تأیید شده برای اطلاع رسانی به مشتریان در مورد تحویل خود استفاده کرده اند.

Google چگونگی احراز هویت مشاغل قانونی را توضیح نداد. اما این شرکت به PCMag گفته است که محافظاتی برای جلوگیری از نفوذ کلاهبرداران و اسپمرها در برنامه وجود دارد. همچنین تماس ها در زمان واقعی تأیید می شوند و از تقلب جلوگیری می کنند.

با این حال ، ثبت نام در این برنامه برای مشاغل شخص ثالث امکان پذیر خواهد بود. برای انجام این کار ، گوگل با بیش از دوازده شرکت پیام رسان صوتی مانند Neustar و JustCall همکاری می کند تا مارک ها را در یکپارچه سازی با سیستم تماس های تأیید شده یاری دهد.

اما صبر کنید ، در مورد حریم خصوصی کاربر چطور؟ در واقع ، تماس های تأیید شده به این معنی است که Google می تواند از نظر نظری وارد کند که کدام مشاغل با شما تماس می گیرند و به چه دلیلی. با این حال ، این شرکت می گوید پس از تأیید هر تماس ، اطلاعات قابل شناسایی شخصی را جمع آوری یا ذخیره نمی کند.

این شرکت در یک سند پشتیبانی افزود: "در عرض چند دقیقه از تأیید ، Google شماره تلفن شما و دلیل تماس را از سرور تماس های تأیید شده حذف می کند."

ویژگی تماس های تأیید شده قبل از ورود به کشورهای دیگر ، ابتدا وارد ایالات متحده ، مکزیک ، برزیل ، اسپانیا و هند است. با این حال ، این شرکت اشاره کرده است که تماس های بدون نشان تأیید شده لزوماً هرزنامه نیستند. این ممکن است فقط به این معنی باشد که تجارت در برنامه ثبت نشده است.

ویژگی تماس های تأیید شده به طور پیش فرض در برنامه تلفن روشن می شود. با این حال ، می توانید با رفتن به تنظیمات برنامه ، آن را خاموش کنید.

  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی