مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله وبلاگی تکنو راه، مجله ای اینترنتی برای انتشار خبرهای روز دنیای تکنولوژی، فناوری اطلاعات، معرفی گجت ها و اپ های تازه ساخته شده می باشد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

برای حل چند معما آماده شوید. اینتل یک ویدیوی تیزر برای کارت گرافیک Xe HPG منتشر می کند ، که حاوی سرنخی است که منجر به وب سایت شکارچی می شود.

اینتل ممکن است در تلاش باشد تا اولین کارت گرافیک بازی PC خود را طی بیش از دو دهه اعلام کند. روز پنجشنبه ، فروشنده تراشه یک فیلم تیزرنگ برای GPU ارسال کرد ، که ظاهرا منجر به شکار ناخوشایند در آینده محصول می شود.

این شرکت قبلاً گفته است که کارت گرافیک ، "Xe HPG" لقب گرفته است و قرار است امسال مدتی وارد شود. ما امیدوار بودیم که این ویدیوی تیزر اطلاعات جدیدی را نشان دهد. اما تمام آنچه که به دست آوردیم گرافیک های پرزرق و برق حول یک بلوک سیلیکون بود و چیز دیگری - یا چیزی که فکر می کردیم - نبود.

این ویدئو در واقع شامل دو مجموعه عدد مرموز است. اولین ، در علامت 21 ثانیه ، شامل چهار ردیف عدد در کد باینری است. Wccftech دریافت که همین اعداد به رقم 35.160.237.208 تبدیل می شوند ، که به نظر می رسد یک آدرس IP است که منجر به وب سایت اینتل ، xehpg.intel.com می شود.

این وب سایت با کلمات "Welcome to the Xe HPG Scavenger Hunt" خوش آمدید ، که ظاهراً جمعه ، 26 مارس ساعت 9 صبح PST راه اندازی می شود. به طور رمزآمیز می گوید بازدید کنندگان باید در تاریخ مراجعه کنند تا "کد مخفی خود را وارد کنند".

در 23 مارس ، مدیر عامل جدید اینتل ، پت گلسینگر ، رویدادی را برگزار می کند تا درباره آینده این شرکت بحث کند ، بنابراین شاید در آن صورت کد را ارائه دهد.

همچنین ممکن است کد مخفی به دومین شماره مرموز موجود در ویدیوی تیزر اشاره داشته باشد. در علامت 17 ثانیه ، دنباله شماره 79.0731W ظاهر می شود. از آن زمان ، کاربران متوجه شده اند که 79.0731W ممکن است به مختصات جغرافیایی مراجعه کند ، اما چه کسی می داند؟

باید منتظر بمانیم و ببینیم. اما ما شک داریم که شکار لاشخور در نهایت شامل پازل هایی در سراسر اینترنت است که با رمزگشایی می توان مشخصات Xe HPG را فاش کرد.

مطمئناً خوب است که شاهد رقابت بیشتر در بازار کارت های گرافیک هستیم ، خصوصاً اینکه تقاضا برای پردازنده های گرافیکی AMD و Nvidia بیش از منابع است. با این حال ، Xe HPG اینتل احتمالاً در کوتاه مدت خیالی برای مصرف کنندگان ایجاد نخواهد کرد. این شرکت قصد دارد از ساخت کارت با استفاده از کارخانه های ریخته گری خود جلوگیری کند. در عوض ، اینتل برای ساخت کارت های گرافیک از یک تولید کننده خارجی ، به احتمال زیاد TSMC با ظرفیت بالا استفاده می کند.

  • ۰۰/۰۱/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی