مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله وبلاگی تکنو راه، مجله ای اینترنتی برای انتشار خبرهای روز دنیای تکنولوژی، فناوری اطلاعات، معرفی گجت ها و اپ های تازه ساخته شده می باشد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

Google اخیراً 16 برنامه اندروید آلوده به بدافزار Joker را غیرفعال کرده است ، اما فقط کاربران می توانند آنها را حذف نصب کنند.یکی از پایدارترین بدافزارها که دستگاه های Android را هدف قرار می دهد ، دوباره سر و سامان داده است ، این بار در 16 برنامه در فروشگاه Google Play ظاهر شد.

همانطور که شرکت امنیتی Zscaler توضیح می دهد ، برنامه های مورد بحث به بدافزار Joker آلوده شده اند. پیامک ها ، لیست های تماس و اطلاعات دستگاه را می دزدد ، اما جدی ترین تهدیدی که برای کاربران ایجاد می کند ، ثبت نام خودکار در خدمات پروتکل برنامه بی سیم برتر (WAP) است. با صورتحساب WAP ، کاربران هر بار که قبض تلفن همراه خود را دریافت می کنند شوک می بینند زیرا هزینه خدمات مستقیماً از آن گرفته می شود.

بدافزار Joker از طریق ترکیبی از اصلاحات کد ، تغییر روش اجرا و تغییر در نحوه بارگیری محموله که به آن امکان عملکرد ، سرقت اطلاعات و ایجاد ثبت نام سرویس WAP را می دهد ، روند بررسی برنامه Google Play را دور می زند. Google 16 برنامه آلوده را از فروشگاه Play حذف کرده و آنها را در دستگاههایی که نصب شده اند غیرفعال می کند ، تصور می شود در منطقه 120،000 دستگاه باشد. لیست برنامه ها شامل موارد زیر است:

همه خوب اسکنر PDF

آبی اسکنر

پیام مراقبت

آرزو ترجمه

مسنجر مستقیم

Hummerbird PDF Converter - عکس به PDF

اسکنر دقیق

پیام برگ نعناع - پیام خصوصی شما

مترجم یک جمله - مترجم چند منظوره

کاغذ اسکنر اسناد

پیام قسمت

اس ام اس خصوصی

سبک عکس کلاژ

Talent Photo Editor - تمرکز تاری

قفل برنامه Tangram

صفحه کلید بی نظیر - قلمهای فانتزی و شکلک های رایگان

همانطور که ZDNet گزارش می دهد ، چیزی که گوگل نمی تواند انجام دهد حذف برنامه های (اکنون غیرفعال شده) از یک دستگاه است. این کار به عهده کاربر است. اگر هر یک از این برنامه ها را نصب کرده اید ، به سادگی تنظیمات را در دستگاه خود باز کنید ، برنامه ها را باز کنید ، برنامه را در لیست پیدا کنید ، آن را انتخاب کنید و روی حذف نصب ضربه بزنید. وقتی Android لیست برنامه ها را بارگیری مجدد کند ، می دانید که حذف نصب کامل است. اگر بیش از یکی از برنامه های ذکر شده در بالا نصب شده را شستشو و تکرار کنید.

  • ۹۹/۰۷/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی