مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله وبلاگی تکنو راه، مجله ای اینترنتی برای انتشار خبرهای روز دنیای تکنولوژی، فناوری اطلاعات، معرفی گجت ها و اپ های تازه ساخته شده می باشد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اپل تأیید می کند که iMac Pro پس از فروش موجودی فعلی خود متوقف می شود.

بعد از چهار سال حضور در بازار ، iMac Pro اپل برای همیشه از بین می رود.اپل روز شنبه به CNET تأیید کرد که ، در حالی که رایانه هنوز برای خرید از وب سایت اپل در دسترس است ، با از بین رفتن موجودی ، رایانه برداشته می شود. به عنوان یک گزینه جایگزین ، اپل به طرفداران iMac پیشنهاد می کند که iMac 27 اینچی 2020 را بررسی کنند

iMac Pro از پردازنده Intel Xeon ، نمودارهای AMD Vega ، 10 گیگابیت Eternet ، نمایشگر 5K و حافظه ECC بهره می برد. همچنین از یک تراشه سفارشی Apple T2 برای کلیدهای رمزگذاری شده و همچنین یک نسخه ویژه از macOS برای قفل کردن روند راه اندازی بهره می برد.

از زمان معرفی iMac Pro ، بارها و بارها به عنوان یکی از قدرتمندترین گزینه های اپل تبلیغ می شود. با وجود این وضعیت ، به ندرت مورد بازخوانی یا به روزرسانی قرار گرفته است. PCMag iMac Pro را در سال 2018 مورد بررسی قرار داد و 4/5 به آن اعطا کرد.

در آگوست سال 2020 ، اپل مدل پایین رده 8 هسته ای iMac Pro را متوقف کرد و در عوض نسخه 10 هسته ای را به گزینه اصلی تبدیل کرد. با این تغییرات هیچ کاهش قیمتی رخ نداد. iMac Pro همیشه به نوعی مقرون به صرفه بوده است ، خصوصاً در مقایسه با ساخت PC با مشخصات مشابه (یا بهتر) برای قیمت.

طبق گفته بلومبرگ ، اپل در حال برنامه ریزی برای اصلاح مجدد خط کامپیوترهای iMac خود است. در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد اینکه آیا این به معنای نسخه جدید iMac Pro یا جایگزین آن است ، وجود ندارد.

برای هر کسی که بخواهد یک iMac Pro را از طریق کانال های رسمی دیگر در دسترس نبیند ، به وب سایت اپل بروید تا یکی را قفل کند. پس از از بین رفتن ، انتخاب مدل های سرگردان از فروشگاه های Apple یا فروشندگان شخص ثالث تنها گزینه خواهد بود .

  • ۹۹/۱۲/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی