مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله تکنو راه - دانستنی های فناوری و تکنولوژی

مجله اینترنتی اخبار و اطلاعات روز حوزه تکنولوژی و فناوری

مجله وبلاگی تکنو راه، مجله ای اینترنتی برای انتشار خبرهای روز دنیای تکنولوژی، فناوری اطلاعات، معرفی گجت ها و اپ های تازه ساخته شده می باشد.

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اپل در تلاش است تا هزینه اضافه کردن 5G به مدل های جدید آیفون خود را جبران کند. 

اپل برخی از گرانترین تلفن های هوشمند موجود در بازار را به فروش می رساند و دوست دارد این قیمت ها را از بالاتر نبرد. بنابراین ، هنگامی که آیفون 12 با قابلیت کارآمد 5G در اواخر سال جاری وارد بازار شود ، باید انتظار داشته باشیم که یک باتری کوچکتر و ارزانتر در داخل خود داشته باشد.

این پیش بینی تحلیلگر مشهور اپل مینگ چی کو است. همانطور که AppleInsider گزارش می دهد ، کوو معتقد است که اپل در تلاش است هزینه های زیر 6GHz 5G تکنولوژی را بین 75 تا 85 دلار حفظ کند ، جایی که به نظر می رسد هزینه های موج موج میلی متر در دامنه 125 تا 135 دلار باشد. اپل به منظور جبران این موارد ، نه تنها تأمین کننده های باتری خود را برای قیمت گذاری پایین تر فشار می دهد ، بلکه می تواند به باتری های ارزان تر و کوچکتر تبدیل شود.

قصد استفاده از باتری برای آیفون 12 است که 40-50٪ کمتر از باتری مورد استفاده در آیفون 11 است. سپس برای آیفون 12S ، کاهش 30-40٪ بیشتر در مقایسه با باتری آیفون 12 پیش بینی می شود. چگونه اپل به چنین پس اندازهایی دست می یابد؟ در مرحله اول ، با کاهش تعداد تابلوهای باتری سفت و محکم (PCB که در یک انتهای بسته باتری قرار دارد) به یک ساختار باتری کمتر پیچیده منتقل می شود (این امکان را می دهد که باتری در یک منطقه کوچکتر قرار بگیرد). ثانیا ، ظرفیت باتری بر اساس فیلترینگ های نظارتی که در ماه گذشته کشف شده اند ، کاهش می یابد.

iPhone 11 و iPhone 11 Pro به ترتیب از ظرفیت باتری 3،110mAh و 3،190mAh استفاده کردند. برای آیفون 12 ، سه مدل از چهار مدل به ظرفیت های باتری 2،227mAh ، 2،775mAh و 2،815mAh تکیه می کنند. بعید به نظر می رسد اپل بخواهد نسبت به نسخه قبلی خود آیفون 12 با عمر باتری ضعیف تری عرضه کند ، بنابراین بدیهی است که برخی از بازده های اصلی این قطعات در اجزای مورد استفاده برای اجازه باتری های کوچکتر ساخته شده است. نکته جالب اینجاست که آیفون 12 پرو مکس است که در مقایسه با 3500 میلی آمپر ساعت موجود در 11 Pro Max از باتری 3،687mAh استفاده خواهد کرد.

پیش بینی می شود آیفون 12 به دلیل تأثیر همه گیر کورون ویروس در زنجیره های تولید و عرضه ، اواخر اکتبر امسال به بازار عرضه شود. همچنین تصور می شود که این پرتاب به دو مرحله تقسیم می شود و مدل های 5.4 اینچی و 6.7 اینچی تا اواخر نوامبر وارد بازار نخواهند شد. این بار انتظار نداشته باشید که یک شارژر یا EarPods در جعبه داشته باشید.

  • ۹۹/۰۶/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی